Temel Seviyeden İleri Seviyeye Kadar Google ADS Eğitimi

 

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 1

Geleceğin Mesleği Olan Google ADS ile Kendi İşinizi Kurmaya Hazır Mısınız?

Geleceğin mesleği olan google adsi temel seviyeden ileri seviyeye kadar öğrenerek siz de bu alanda uzman olabilir ve düşük bütçelerle reklamlar verip yüksek kazançlar elde edebilirsiniz.

Dünya’nın en büyük arama motoru olan googleda reklam verebilmek için arama ağı, görüntülü reklam ağı, videolu reklam ağı, alışveriş ve uygulama olmak üzere reklam türlerini öğreneceksiniz.

Google ADS ile yapabilecekleriniz şunlar;

– Satış
– Danışmanlık
– Markalaşma
– Potansiyel Müşteriler

ve daha pekçok alanda işler yapabilirsiniz.

Google ads eğitimi 15 saat reklamcılık ve 3 saat google analytics olmak üzere toplam 18 saat olacaktır dersler tamamen uygulamalı ve %100 öğrenme garantilidir.

Google ADS Eğitimini Nasıl Veriyoruz?

Özel Ders Ortamında Eğitim

Online Google ADS derslerini internet üzerinden üzerinden canlı birebir şeklinde vermekteyiz bu sayede internetinizin olduğu her yerden ve istediğiniz zaman dilimlerine göre rahatlıkla derslerimizi öğrenme imkanına kavuşmuş olursunuz.

N

Öğrenme Garantili Eğitim

Google ADS eğitimlerimizi her zaman uygulamalı ve garantili öğrenme şeklinde vermekteyiz eğitimimizde konuları öğrenemediğinizde ücretsiz bir şekilde konuları telafi yaparak öğrenmenizi sağlıyoruz.

 

18 Saat Eğitim

Google ADS derslerini temel seviyeden ileri seviyeye kadar tam manasıyla öğrenebilmeniz için 15 saat reklam ve 3 saat google analytics olmak üzere toplam 18 saat olarak vermekteyiz.

En Uygun Fiyata Google ADS Eğitimi

Google ADS eğitimimizi en uygun fiyat garantisi ile vermekteyiz.

 

Formu Doldurun Sizinle İletişime Geçelim

Google ADS Eğitim İçeriği

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 2
Google ADS Reklam Stratejileri

Google ads reklam stratejileri nedir, nasıl yapılmalı bu gibi soruların cevaplarını bu eğitim setinde öğreneceksiniz.

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 3
Google ADS Arama Ağı Reklamları

Google ads arama ağı reklamları nedir, hesap kurulumu, kampanyalar, reklam grupları ve reklamlar nasıl oluşuturulur hepsini bu bölümde öğreneceksiniz.

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 4
Google ADS Görüntülü Reklam Ağı

Google ads görüntülü reklam ağı nedir, izlenmesi gereken stratejiler nelerdir, nasıl yapılır, nelere dikkat etmek gerekir hepsini bu bölümde öğreneceksiniz.

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 5
Google ADS Vdeolu Reklamlar

Google ads videolu reklamlar nedir, türleri nelerdir, videolu reklamlar ile marka bilinirliği işlemleri nasıl yapılır, ürünler ve hizmetler müşterilere nasıl ulaştırılır hepsini bu bölümde öğreneceksiniz.

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 6
Google ADS Uygulama Reklamları

Google ads uygulama reklamları nedir, nasıl kampanyalar oluşturulur ve bu kampanyalarla uygulamalarınızın indirme sayılarını arttırmayı bu bölümde öğreneceksiniz.

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 7
Google ADS Alışveriş Reklamları

Google ads alışveriş reklamları nedir, e-ticaret web siteleri nasıl alışveriş reklamlarına verilir, google merchant center ile alışveriş reklamları nasıl ilişkilendirilir, feed dosyaları nasıl oluşturulur gibi konuları bu bölümde öğreneceksiniz.

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 8
Google ADS Yeniden Pazarlama Reklamları

Google ads yeniden pazarlama reklamları ile web sitelerinize reklamlar yolu ile gelen ziyaretçilerinize nasıl özel reklamlar hazırlayabileceğinizi ve satışlarınızı nasıl arttırabileceğinizi bu bölümde öğreneceksiniz.

GOOGLE ADS EĞİTİM HİZMETİ 9
Google ADS Danışmanlığı

Google ads mesleğinde nasıl danışman olabileceğinizi, google ads sertifikalarını nasıl alabileceğinizi, müşterileri nasıl bulup iletişime geçebileceğinizi ve müşterilerle nasıl iş yapabileceğinizi bu bölümde öğreneceksiniz.

Google ADS Eğitimine Kimler Katılabilir?

Kendi İşini Kurmak İsteyenler
Google ads dijital reklamcılık mesleğini öğrenerek hem iş sahibi olmak hem de bu meslekten para kazanmak isteyen herkes katılabilir.
İşletme Sahipleri
Google ads dijital reklamcılık mesleğini öğrenerek yüksek kazançlar sağlamak isteyen işletme sahipleri de katılabilir.
Google ADS Mesleğini Öğrenmek İsteyenler
Google ads dijital reklamcılık mesleğini öğrenerek firmaların reklam departmanlarında veya reklam ajanslarında yüksek ücretlerle çalışmak isteyenler bu eğitime katılabilirler.
Firmaların Reklam Departmanlarında Çalışanlar
Firmaların reklam departmanlarında çalışanlar google ads dijital reklamcılık eğitimine katılabilirler.
Dijital Reklam Alanında Çalışanlar
Dijital reklam alanında çalışanlar kendi uzmanlıklarını daha üst bir seviyeye taşımak için google ads eğitimine katılabilirler.
Kendi Reklam Strajesini Geliştirmek İsteyen Herkes
Google ads mesleğinde kendi reklam stratejisini nasıl geliştirebileceğini, hesaplarını nasıl kontrol edebileceğini öğrenmek isteyen herkes google ads eğitimine katılabilir.

Google ADS Konu Listesi

Google ADS Reklamlarına Giriş

Google ADS(Adwords) Nedir ve Neden Kullanılır?
Bu ilk derste google ads nedir, faydaları nelerdir, ne amaçla kullanılır gibi sorulara cevap bulmak için çeşitli bilgiler verilecektir.

Google ADS(Adwords) Nasıl Çalışır?
Bu derste google adsnasıl çalışır, çalışma mantığı nedir gibi birtakım bilgiler verilecektir.

Google ADS(Adwords) ile Hangi Reklam Çeşitleri Verilebilir?
Ads(AdWords) panelini kullanarak aşağıda yer alan reklam türleri konularında bilgiler verilecektir.

– Arama Ağı Reklamları
– Dinamik Arama Ağı Reklamları
– Görüntülü Reklamlar
– Gmail Reklamlar
– Video Reklamları
– Alışveriş Reklamları
– Uygulama Reklamları

Google ADS Arama Ağı Reklamları

Reklam Stratejisi Üzerinde Çalışmalar
Bu derste google ads arama ağı için reklam stratejisi nasıl geliştirilir, nelere dikkat etmek gerekir, hedef kitle kim ve reklamalar nasıl planlamak gerekir konularında bilgiler verilecektir.

Google ADS(Adwords) Paneli Kurulumu
Google Ads(AdWords) panelinin kurulumu ve kullanımı hakkında bilgiler verilecektir.

Anahtar Kelime Analizi Nasıl Yapılır?
Reklamlara başlamadan önce anahtar kelime analizleri nasıl yapılır, anahtar kelime analizi için dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir, özel anahtar kelime seçimleri nasıl yapılmalı ve anahtar kelime maliyetleri tıklama başına maliyetler(TBM) nasıl çıkarılır konularında bilgiler verilecektir.

Anahtar Kelimelerimizi Gruplandırmak
Kaliteli reklamlar vermek için anahtar kelimeleri nasıl gruplandırmalı ve konulara göre anahtar kelimeler nasıl bir araya getirilmeli konularında bilgiler verilecektir.

Reklam Bütçesi Ne Kadar Olmalı?
Maliyetleri çıkarılmış olan anahtar kelimelerin günlük ve aylık bütçesinin nasıl ayarlanması gerektiği konusunda bilgiler verilecektir.

Reklamlara Başlamadan Önce Google Servislerine Kayıt
Reklamlara başlamadan önce googl ads için gerekli olan hangi servislere kayıt olmak gerekir ve bu servisleri google ads hesabına nasıl bağlanacağı konularında bilgiler verilecektir.

Kayıt olunması gereken hesaplar şunlar;

– Google analytics servisi ve nasıl google ads ile bağlantı yapılacağı
– Google search console servisi ve google ads ile nasıl bağlantı yapılacağı

Kampanya Nedir? ve Nasıl Oluşturulur?
Bu derste kampanya nedir, nasıl oluşturulur, hangi anahtar kelime gruplarına göre kampanyalar belirlenmeli ve kampanya ayarları nasıl yapılmalı konuları hakkında bilgiler verilecektir.

Kampanya – Ağlar
Reklam kampanyaları içerisinde yer alan arama ağı, görüntülü reklam ağı ve google iş ortakları hakkında bilgiler verilecektir.

Kampanya – Konumlar
Reklamlar hangi konumlarda gösterilir, hangi konumlar hedeflenmeli ve hedeflenen konumlar için nasıl stratejiler geliştirilmeli konuları hakkında bilgiler verilecektir.

Kampanya – Diller
Reklam kampanyalarınızda müşterilerinizin konuştuğu diller hangileridir, hangi dilleri hedeflemeniz gerekir konuları hakkında bilgiler verilecektir.

Kampanya – Günlük Bütçe
Standart ve hızlandırılmış bütçe nedir? Maliyetleri belirlenen anahtar kelimelere göre günlük ve aylık bütçe ne olmalıkonularında bilgiler verilecektir.

Kampanya – Teklif Verme
Kampanyalarda teklif verme stratejileri nasıl olmalı özellikle de ilk kampanyada teklif verme işlemleri hangi kampanya stratejileri ile yapılması gerektiği konularında bilgiler verilecektir.

Kampanya – Başlangıç ve Bitiş Tarihleri
Kampanyalarda reklamların başlangıç ve bitiş tarihlerini neye göre nasıl belirlemeli gibi konularda bilgiler verilecektir.

Reklam Grubu Oluşturma
Reklam grubu nedir, kampanyaları reklam gruplarına nasıl bölmek gerekir, hangi reklam gruplarında hangi anahtar kelimeler kullanılmalı konularında bilgiler verilecektir.

Reklam Oluşturma
Satışları arttırmak için etkili reklamlar nasıl oluşturulur, kaç adet reklam yazmak gerekir, reklam metinlerinde anahtar kelime kullanımı gibi konularda bilgiler verilecektir.

Anahtar Kelime Eşleme Türleri
Anahtar kelimelerde eşleme türleri nelerdir?

– Geniş Eşleme
– Sıralı Eşleme
– Tam Eşleme
– Geniş Eşleme Düzenleyici
– Negatif Eşleme

Yukarıda saydığımız anahtar kelime eşleme türleri hakkında ayrıntılı bilgiler verilecektir.

Kampanya – Reklam – Reklam Grubu Düzeyini Anlama
Google ads panelinin nasıl kullanılması gerektiği;

– Tüm kampanyalara nereden izleme yapılacağı
– Tüm reklam gruplarının nereden bakıldığı
– Tüm reklamların nereden bakıldığı
– Tüm anahtar kelimeler ile ilgili bilgilerin nereden bakıldığı ve nasıl analiz yapılması gerektiği konular hakkında bilgiler verilecektir.

Kampanya Ayarları
Kampanya Ayarları içerisinde;

– Kampanya adını değiştirme
– Kampanyayı duraklatma
– Kampanyayı yeniden başlatma
– Kampanya hedefini değiştirme
– Kampanyayı silme
– Kampanya başlangıç ve bitiş tarihleri
– Teklif verme yöntemini değiştirme
– Konumları inceleme ve analiz etme
– Dilleri ayarlama
– Bütçeyi inceleme

Yukarıda saydığımız kampanya ayarları konuları hakkında bilgiler verilecektir.

Kampanyalar – Hedef Kitleler
Kampanyalarda yer alan reklamlar hangi hedef kitleye göre ayarlanmalı, hedef kitle analizi nası nasıl yapılmalı konuları anlatılacaktır.

Kampanya – Demografi Bilgiler
Kampanya ve reklam grupları içerisinde yer alan reklamların demografi bilgi ayarlamaları nasıl yapılmalı, reklamlar hangi yaş gruplarına daha fazla gösterilmeli hangi yaş gruplarına gösterilmemeli konuları anlatılacaktır.

Kampanyalar – Yer Seçenekleri
Reklamlarda hangi ülkede hangi şehirlerde gösterilmeli, reklam konumları neye göre ve nasıl ayarlanmalı, izlenmesi gereken stratejiler nelerdir gibi konular anlatılacaktır.

Kampanya – Reklam Zaman Planlaması
Reklamların zaman planlaması nasıl yapılmalı, hangi reklamlar hangi günlerde ve hangi saatlerde gösterilmeli, reklamların tıklanma maliyetleri hangi zamanlara göre arttırırılıp azaltılmalı konuları anlatılacaktır.

Kampanya – Cihazlar
Cihazlar için reklam stratejileri nasıl geliştirilmeli, masaüstü mü yoksa mobil kullanıcılara göre mi kampanyalar ayarlanmalı konuları anlatılacaktır.

Reklam Uzantılarını Anlamak
Reklam uzantıları ne demek, hangi reklam uzantıları ne işe yarar, reklam uzantıları kullanılarak reklamlar nasıl daha özel hâle getirilir, reklam uzantılarının kalite puanına etkisi nedir gibi konular anlatılacaktır.

Reklam Uzantısı – Site Bağlantıları Uzantısı
Site bağlantılarının nasıl oluşturulması gerektiği, site bağlantılarını oluşturma esnasında nelere dikkat edilmesi gibi konular hakkında bilgiler verilecektir.

Reklam Uzantısı – Açıklama Metni Uzantısı
Google ads reklam uzantıları arasında yer alan açıklama metinlerinin nasıl kaliteli bir şekilde oluşturulması gerektiği konusu hakkında bilgiler verilecektir.

Reklam Uzantısı – Ek Açıklamalı Snippet Uzantısı
Reklamlarda ürünlerin veya hizmetlerin hangileri olduğunu göstermeye yarayan ek açıklamalı snippet uzantısının nasıl kulanılması gerektiği konusunda bilgiler verilecektir.

Reklam Uzantısı – Telefon Uzantısı
Özellikle hizmet sektörü için çok önemli olan ve telefon aramalarını arttıran telefon uzantısının nasıl kullanılacağı hakkında bilgiler verilecektir.

Reklam Uzantısı – Mesaj Uzantısı
Önemli uzantılardan biri olan mesaj uzantısı ile reklamlarınızı nasıl daha üst bir seviyeye çıkartabileceğinizi ve müşterilerinizden kısa mesaj almak için nasıl ayarlar yapmanız gerektiği konusunda bilgiler öğreneceksiniz.

Reklam Uzantısı – Yer Uzantısı
Yer uzantısı kullanılarak zincir mağazalarının mağazaya gelen ziyaretçi sayılarını nasıl arttırılabileceği hakkında bilgiler verilecektir.

Reklam Uzantısı – Uygulama Uzantısı
Uygulama uzantısının nasıl kullanılması gerektiği ve bir uygulamanın nasıl daha fazla indirilmesinin sağlanabileceği hakkında bilgiler verilecektir.

Reklam Uzantısı – Promosyon Uzantısı
Özellikle alışveriş sitelerinde daha çok kullanılan promosyon uzantısının nasıl kullanılacağı hakkında bilgiler verilecektir.

Sütunlar ile İlgili Çalışmalar
Kampanya ve reklam grubu düzeylerinde anahtar kelime analizleri için hangi sütunların aktif edilmesi gerektiği konu hakkında bilgiler verilecektir.

Anahtar Kelimeler – Arama Terimleri
Reklamlar yayınlanmaya başladıktan sonra anahtar kelime raporlarının nasıl analiz edilmesi gerektiği bu analizler sonucu kampanya ya da reklam gruplarının anahtar kelimelere göre nasıl oluşturulması gerektiği konular hakkında bilgiler verilecektir.

Negatif Anahtar Kelimeler
Reklam bütçelerinin boşa harcanmaması için negatif anahtar kelimeler kampanyalar için nasıl oluşturulması gerektiği konusu hakkında bilgiler verilecektir.

Paylaşılan Kitaplık – Negatif Anahtar Kelime Listesi
Negatif anahtar kelime listeleri hazırlanarak istenilen kampanyalarda nasıl kullanılabileceği hakkında bilgiler verilecektir.

Reklamları Durdurmak / Açmak
Google Ads, Google AdWords derslerimiz arasında olan reklamları durdurmak veya açmak konusunda ise; kampanyaları durdurma yapılırsa ne olur, reklam grupları durdurulması ve açılması, reklamların açılması ve kapatılması konuları yer almaktadır. Konunun daha iyi bir şekilde anlaşılması için uygulamalara yer verilmektedir.

Reklamlara Başlarken Hangi Teklif Stratejisi Seçilmelidir?
İlk reklam vermeye başladığımızda hangi reklam strateji türü seçilmesi konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesi TBM(Tıklama Başına Maliyet) konusuna giriş yapılması planlanmaktadır.

Teklif Strateji Türleri – Manuel TBM (Tıklama Başına Maliyet)
Teklif strateji türleri içerisinde yer alan TBM (Tıklama başına maliyet) nedir? Hangi durumlarda kullanılması gerekmektedir ve nasıl kullanılır detaylı olarak bilgilere yer verilmiştir.

Teklif Strateji Türleri – Geliştirilmiş TBM
Geliştirilmiş teklif stratejileri tıklamaları bir üst düzeye çıkartma işlemi yapabilirsiniz. Geliştirilmiş TBM işlemlerinin nasıl yapıldığı konusunda detaylı olarak bilgiler vermektedir.

Teklif Strateji Türleri – Tıklama Sayısını En Üst Düzeye Çıkarma
Web sitenizin trafiğini artırmak istiyorsanız Tıklama sayısını en üst düzeye çıkartmak mantıklı bir seçim olabilir. Tıklama sayısını en üst düzeye çıkartma işleminin nasıl yapıldığını detaylı olarak bilgiler vereceğiz.

Teklif Strateji Türleri – Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkarma
Dönüşüm sayısını en üst düzeye çıkartma işleminin nasıl yapıldığı ve dönüşümleri artırmak için nelerin yapılması gerektiği konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesidir.

Teklif Strateji Türleri – EBM(Edinme Başına Maliyet)
Reklam teklif stratejisi içerisinde en çok tercih edeceğimiz reklam türlerinden biri olan EBM (edinme başına maliyet) nasıl kullanılır, hangi durumlarda bu reklam türünü seçmemiz gerekmektedir konuları detaylı olarak bilgiler verilecektir.

Teklif Strateji Türleri – Arama Sayfasındaki Konumu Hedefleme
Reklamlarınızın sürekli olarak doğal arama sonuçları sayfasının üzerinde çıkmasını istiyorsanız o zaman Arama Sayfasındaki Konumu Hedefleme seçeneklerini kullanmanız gerekmektedir. Bu işlemin nasıl yapıldığı konusunda sizlere detaylı olarak bilgiler ve uygulama yapmaktayız.

Teklif Strateji Türleri – Hedef Geçiş Payı
Reklamlarda geçmek istediğimiz herhangi bir rakibimiz varsa sadece o alan adını geçilmesi için seçilen teklif türüdür. Bu teklif strateji türünün nasıl işlediği konusunda sizlere detaylı olarak bilgiler vereceğiz.

Teklif Strateji Türleri – Hedef ROAS (Reklam Harcamalarından Elde Edilen Gelir)
Reklamlarınızdan olduğunca fazla ger dönüşüm almayı hedefleyen reklam strateji türlerinden biridir.

Hedef ROAS (Reklam Harcamalarından Elde Edilen Gelir) nasıl işlediği konularını detaylı olarak anlatma işlemi yapacağız.

Kalite Puanı Nedir – Kalite Puanını Artırmak için Yapılması Gerekenler
Kalite puanı nedir? Kalite puanı için yapılması gerekenler nelerdir. Kalite puanlarımız reklamlarımızı nasıl etkiler.

Reklamlarımızın kalite puanlarını nereden bakarız detaylı olarak bilgilendirmelerin yapılması hedeflenmektedir.

Dönüşümler
Bu dersimizin amacı reklamlarımızın performansını ölçmemiz için geri dönüşüm kodlarını web sitemize nasıl ekleme yapacağımız konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesi hedeflenmektedir.

Geri dönüşümlerin,Google Analytics üzerinden nasıl ekleme yapılacağı konusunda da bilgiler verilmektedir.

Reklamlarımızı Kontrol Etmek
Şu ana kadar oluşturmuş olduğumuz reklamlarımızı kontrol ederek. Neler yaptık, daha fazla neler yapabilir. Reklamlarımızı bir üst seviyeye nasıl çıkarta biliriz. Reklamlarımızı baştan sonra kadar detaylı olarak inceleme yapmaktayız.

Arama Ağı Reklam Politikaları
Arama Ağı Reklam Politikaları hakkında bilgiler nelerdir? Reklam politikalarında dikkat etmemiz gerekenler ve onaylanmayan reklamlarımızı düzenleme işlemleri nasıl olacaktır.

Kampanya Ayarları – İp Adresi Engelleme

Google Ads(AdWords) Ayarları

Araçlar – Faturalandırılma
Google Ads faturalandırma işlemlerinin nasıl yapıldığı, otomatik ödeme, manuel ödeme seçeneklerinin nasıl yapıldığı konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesi ve konunun iyi bir şekilde anlaşılması için uygulamaların yapılması.

Araçlar – Hesaba Erişim
Bir başka kişinin Ads hesabına bağlanmak veya siz başka bir Ads kullanıcısının hesabına bağlantı kurmak istenir ise tüm ayarlamaları buradan yapılacağı konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesi.

Araçlar – Tercihler
Ads panelinin genel olarak ayarlarının yapıldığı alanları inceleme yapacağımız yerdir.

Hesap Adı
Hesap Durumu
İletişim Bilgileri

gibi alanların yapıldığı yerdir.

Google Ads Raporlamalar
Google Ads reklamlarımızın durumu hakkında raporlamaların nasıl yapılacağı, reklam raporlama sistemlerinin nasıl kurulacağı konusunda detaylı olarak bilgilere yer verilmesi hedeflenmektedir.

Google Ads Görüntülü Reklam Ağı
Google Ads görüntülü reklam ağı hakkında başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar reklamların nasıl verildiği konusunda detaylı olarak bilgilerin yer verilmesi, en iyi şekilde görüntülü reklamlar nasıl verilir, yeniden pazarlama listeleri nasıl oluşturulur. Bu konuda detaylı olarak konuları anlattık.

Görüntülü Reklam Ağı Oluşturmadan Bilinmesi Gerekenler
Bu dersimizin içeriğinde görüntülü reklam ağı oluşturma ihtiyacı neden olur? neden görüntülü reklam ağı oluşturma yapmamız gerekmektedir? Görüntülü reklam ağı oluşturma işlemlerini nasıl yapmamız gerektiği konularında detaylı olarak bilgiler vermekteyiz.

Görüntülü Reklam Ağı Kampanyası Oluşturma
Görüntülü reklam ağı oluşturma işlemine başlamış olmakla birlikte reklam stratejilerimiz uygulama işlemlerine geçiyoruz. Kampanya adı belirleme ve diğer işlemleri uygulamalı bir şekilde anlatımlarımıza devem etmekteyiz.

Görüntülü Reklam Ağı – Konum
Görüntülü reklam ağı seçenekleri içerisinde yer alan konumlar reklamlarımızın hangi konumda yer alan kullanıcılara gösterilip, gösterilmeyeceği konusunda bilgilerin verilmesini hedeflemektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Diller
Görüntülü reklam ağınızı ziyaret edecek olan kullanıcılarınızın hangi dili konuştuğunu, farklı diller için nasıl hedefleme yapılacağı konusunda detaylı olarak bilgiler verilmektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Teklif Verme
Görüntülü Reklam verme aşamalarından biri olan teklif verme stratejilerinin nasıl kurulması gerektiğini bu dersimizin içerisinde detaylı olarak anlattık.

– Görüntülenebilir Gösterimler
– Dönüşümler
– Dönüşüm Değeri
– Tıklamalar
– Görüntülenebilir Gösterimler

teklif stratejilerinin nasıl kullanılacağı konusunda detaylı olarak bilgiler vereceğiz.

Görüntülü Reklam Ağı – Teklif Verme – Dönüşümler
Görüntülü Reklam Ağı – Teklif Verme seçeneklerinden dönüşümleri inceleme yapacağız. Dönüşümler;

– Teklifleri manuel olarak belirle
– Dönüşümleri otomatik olarak en üst düzeye çıkar

seçeneklerinin ne demek olduğu ve uygulamalarını bu dersimizde ele alacağız.

Görüntülü Reklam Ağı – Teklif Verme – Dönüşüm Değeri
Teklif verme strateji türleri arasında kullanacağımız dönüşüm değeri teklif türünü detaylı olarak anlatımlarını bu dersimizde işleme yapacağız.

Reklam harcamalarından elde edilen geliri (ROAS) hedefleyin seçeneğinin detaylı olarak incelenmesi hedeflenmektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Teklif Verme – Tıklamalar
Teklifleri manuel olarak belirle
Tıklamaları otomatik olarak en üst düzeye çıkar

konularını detaylı olarak anlatımları ile Google Ads Görüntülü reklamlarımıza devam etmekteyiz.

Görüntülü Reklam Ağı – Teklif Verme – Görüntülenebilir Gösterimler
Görüntülenebilir Gösterimler konusu ile görüntülü reklam ağı teklif strateji türü ile teklif stratejileri konularını bitirmiş oluyoruz.

Görüntülü Reklam Ağı – Günlük Bütçe
Görüntülü reklam ağı için günlük bütçenin ne kadar olması gerektiği konusunda detaylı olarak anlatımlarının yapılması ve uygulama ile derse devam edilmesi hedeflenmektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Reklam Ratosyonu
Görüntülü reklam ağı için reklam optimizasyonunu otomatik olarak optimize eden sistemleri uygulamalı olarak anlatımlara yer verdik.

Görüntülü Reklam Ağı – Reklam Zaman Planlaması
Reklamlarını hangi saat diliminde oynatılması gerektiği konularda bilgilerin verilmesi ile ilgili ayarların nasıl yapılacağı konusunda detaylı olarak bilgiler verdik.

Görüntülü Reklam Ağı – Başlangıç ve Bitiş Tarihleri
Reklamların başlangıç ve bitiş tarihleri ile ilgili konunun anlatılması hedeflenmektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Cihazlar
Görüntülü reklam ağında reklamlarımızın hangi cihazlarda gösterilip, gösterilmeyeceği konusunda detaylı olarak konunun anlatılması ve uygulamaların yapılması ile ilgili bilgiler verilmiştir.

Görüntülü Reklam Ağı – Sıklık Sınırı
Görüntülü reklamlarımızın potansiyel müşterilerimize ne kadar sıklıkla gösterilip, gösterilmeyeceği konusunda detaylı olarak bilgilere yer verilmiştir.

Görüntülü Reklam Ağı – Konum Seçenekleri
Reklamlarımızı hedefleme yaptığımız konumlar ile ilgili bilgilerin yer verilmesi ve konunun anlaşılması için uygulamaların yapılması.

Görüntülü Reklam Ağı – Dinamik Reklamlar
Daha önceden hazırlanan feed dosyaları ile nasıl görüntülü reklamlar oynatılma işlemlerinin yapıldığı konusunda detaylı olarak bilgiler verilecektir. Yeniden pazarlama reklamları için ilerleyen derslerimizde sizlere bilgiler vereceğiz.

Görüntülü Reklam Ağı – İçerik Hariç Tutma
Görüntülü reklam ağımızda en önemli olan yerlerden biride içerik hariç tutma seçenekleridir. Reklamlarımızı uymayan içeriklerde gösterimini devre dışı bırakma işlemlerini buradan nasıl yapıldığı uygulamalı bir şekilde hedefleme yaparak Ads reklamlarımızı geliştirmeyi hedeflemekteyiz.

Görüntülü Reklam Ağı – Reklam Grubu Adı
Görüntülü reklamlarda reklam grupları nasıl oluşturma yapılır konuları detaylı olarak ele alınacaktır.

Görüntülü Reklam Ağı – Hedef Kitleler
Görüntülü reklam ağımızda yer alan reklamlarımızı;

– İşletmemizle etkileşime bulunma biçimleri
– Etkin şekilde araştırdıkları veya planladıkları konular
– İlgi alanları ve alışkanlıklar

konuları ele alınarak detaylı olarak konular işlenme yapılacaktır. Bu konularda

– Etkin şekilde araştırdıkları veya planladıkları konular
– İlgi alanları ve alışkanlıklar

konularının üzerinde çalışmalar ve geliştirilme işlemleri yapılacaktır. Yeniden pazarlama listelerinin hazırlanması konusunda ise ayrı bir ders olarak verilecektir.

Görüntülü Reklam Ağı – Demografi
Görüntülü reklam ağı hangi yaş gruplarına gösterilip, gösterilmeyeceği konusunda detaylı olarak bilgilerin verildiği alandır.

Görüntülü Reklam Ağı – İçerik Yönetimi
Belki de görüntülü reklam ağı seçenekleri arasında en önemli konularından biri olan içerik hedeflemelerin de;

– Anahtar kelimeleler
– Konular
– Yerleşimler

konularının ne amaçla kullanırız detaylı olarak incelemeleri yapacağız.

Görüntülü Reklam Ağı – Anahtar Kelimeler
Görüntülü reklam ağı içerisinde hedefleme yaptığımız anahtar kelimeler ile ilgili detaylı olarak çalışmaların yapılması ve anahtar kelime analizleri ile reklamımızı daha spesifik hale getirmek.

Görüntülü Reklam Ağı – Konular
Hedefleme yaptığınız kişilerin ilgili alanlarına göre konuları belirleme yapıldığı bu dersimizde hedef kitlede olan kişilere nasıl reklamlar verilir bu konuları detaylı olarak incele yapacağız.

Görüntülü Reklam Ağı – Yerleşimler
Hangi sitelerde reklamlarımız daha fazla gösterilmesini istiyorsunuz, Adsense üzerinden reklam alan sitelerdeki yerleşimlere göre reklamlarımızı nasıl ayarlama yaparız. Eğitimi detaylı olarak işleme ve uygulama yapılacaktır.

Görüntülü Reklam Ağı – Otomatik Hedefleme
Otomatik Hedefleme dersimizde bizlerin seçmiş olduğu hedeflemelere yakın olacak şekilde yeniden listelere hedef belirleme konuları ele alınacaktır.

– Otomatik hedefleme yok
– Konservatif otomasyon
– Agresif otomasyon

hedeflemelerin nasıl yapıldığı konularında detaylı olarak ele alınacaktır.

Görüntülü Reklam Ağı – Reklam Grubu Teklifi
Görüntülü reklam ağı içerisinde reklamlarımıza ne kadar teklif vereceğimiz konusunda detaylı olarak ele alınan konulardan biridir. Reklam bütçemiz ne kadar olması gerektiği konusunda detaylı olarak incelemeler yapacağız.

Görüntülü Reklam Ağı – Reklamlar
Reklamlarımızı oluşturma seçeneklerini bu alanda detaylı olarak anlatımlara yer verilmiştir.

– Duyarlı Reklam Oluşturma
– Görüntülü Reklam Oluşturma

seçenekleri detaylı olarak ele alınacaktır ve uygulamalar yapılacaktır.

Görüntülü Reklam Ağı – Reklam Grubu Oluşturma
Görüntülü reklam ağı için yeniden bir reklam grubu oluşturma ve reklam gruplarımız için ayarlamalar baştan nasıl yapılır tüm detaylar ele alınarak konu için uygulama yapılması amaçlanmıştır.

Görüntülü Reklam Ağı için Reklamların İncelenmesi
Görüntülü reklamlarımızı oluşturma işlemlerinden sonra reklamlarımızı detaylı inceleme yaparak gerekli duyulan yerlerdeki reklamlarımız için geliştirmeler yapmaktayız.

– Anahtar Kelimeler
– Hedef Kitleleri
– Demografi
– Konular
– Yerleşimler
– Ayarlar
– Yer

seçeneklerini detaylı olarak inceleme yapılması ve uygulamaların yapılması hedeflenmektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Reklam Zaman Planlaması
Görüntülü Reklam Ağı içerisinde ki reklamlarımız için zaman belirlenmesi, belirli günlerde ve saatlerde reklamlarımız için spesifik bir şekilde nasıl ayarlama yapacağız konusunda detaylı olarak konunun ele alınması hedeflenmektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Cihazlar
Görüntülü Reklam Ağında yer alan reklamlarımız için cihazlar için teklif ayarlamalarının nasıl yapıldığı konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesi ve uygulamaların yapılması hedeflenmiştir.

Görüntülü Reklam Ağı Reklam Politikaları
Google Ads dersimizde Görüntülü Reklam Ağı için reklam politikaları nelerdir konusunu detaylı olarak inceleme yapacağız.

Görüntülü Reklam Ağı – Dinamik Reklamlar
Bu dersimizde hazırlamış olduğumuz feed dosyaları için nasıl yeniden pazarlama listeleri hazırlanır, dinamik reklamları için gerekli olan detaylar nelerdir konuları ele alınarak uygulamalı bir şekilde yeniden reklamlarımızın kurulumlarını anlatacağız.

Görüntülü Reklam Ağı – Yeniden Pazarlama
Ads reklamları arasında neredeyse en önemli konularından biri olan yeniden pazarlama listelerinin hazırlanmasını Ads Danışmanlarının çok iyi şekilde yapması gerekmektedir. Bizde bu dersimizden yeniden pazarlama listelerinin nasıl yapılacağı konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesini planladık.

Görüntülü Reklam Ağı – Yeniden Pazarlama Kodlarının Siteye Eklenmesi
Yeniden pazarlama kodlarının nasıl web sitemize ekleme yapılacağı, nelere dikkat etmemiz gerektiği konularda detaylı olarak bilgiler vereceğiz.

Ads Üzerinden Yeni Hedef Kitlelerin Oluşturulması
Ads paneli üzerinden nasıl yeniden hedef kitleler oluşturma işlemleri yapılır. Hangi parametreleri kullanmamız gerekiyor konularının detaylı olarak ele aldık.

Analytics Üzerinden Hedef Kitle Belirleme
Analytics üzerinden nasıl hedef kitle belirleme yapılır. Detaylı olarak hedef kitle belirleme seçenekleri anlatımları yapılacaktır.

Hedef Kitlelere Yönelik Kampanya Hazırlama
Oluşturmuş olduğumuz hedef kitlelere yönelik listeler için yeniden kampanyaların hazırlanması ve uygulamaların yapılması hedeflenmektedir.

Görüntülü Reklam Ağı – Gmail Reklamları
Bu konumuzda ise Gmail Reklamları nasıl verilir, gmail reklamları için gereksinimle nelerdir, konuları hakkında bilgiler vereceğiz.

Gmail Reklamlarında resimlerin nasıl hazırlanması gerektiği, Görüntülü reklam ağındaki özelliklere benzer uygulamaları ele alacağız.

Alışveriş Reklamlarına Giriş
Kampanyaları içerisinde en önemli konulardan biri olan Alışveriş reklamlarını ileri derece anlatımlarına yer verdik.

Alışveriş reklamlarının işleyişi, reklam strateji kurma aşamalarını uygulamalı bir şekilde işleyişi hakkında detaylı olarak ele alık.

Google Merchants Center feed dosyalarının nasıl hazırlandığı konularına da yer verdik.

Google Merchants Center Hesabına Üye Olmak
Google merchants center hesabına üye olarak feed dosyamızı hazırlamak için ilk adımı atmış oluyoruz.

Daha sonrasına ise merchants center hesabı ile Ads hesabımızı bağlama işlemlerinin nasıl yapıldığı konusunda detaylı olarak bilgilere yer verdik.

Alışveriş Reklamları – Feed Dosyası Oluşturma
Feed dosyası oluşturma işlemlerinin nasıl yapılacağı konusunda detaylı olarak anlatımlara ve uygulamalara yer verdik.

Feed dosyasının yapısı nasıl olmalı, e-tablo, excell üzerinden nasıl feed dosyası oluşturma işlemleri yapılır. Konu hakkında detaylı olarak incelemelerin yapılması ve uygulamaların yapılması hedeflenmektedir.

Alışveriş Reklamları – Feed Dosyası Yükleme
Alışveriş reklamlarının çalışabilmesi için feed dosyasının nasıl yüklendiğini ve ayarlarının nasıl yapıldığı konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesi ve uygulamaların yapılması.

Google Merchant Center Ayarları
Bu dersimizde Google Merchant Center ayarlarını detaylı olarak ele alacağız.

– Alışveriş Reklamları
– Dinamik Yeniden Pazarlama
– Müşteri Yorumları
– Ürün Puanları

gibi alanlardaki ayarların nasıl yapılacağı konularını ayarlama yapacağız.

Google Ads Alışveriş Reklam Kampanyası Oluşturma
Alışveriş kampanyasının nasıl oluşturma yapılacağı konusuna giriş yapıyoruz.

Alışveriş Reklamları – Alışveriş Kampanyası Ayarları
Alışveriş Kampanya ayarlarını bu bölümde inceleme yapmaya başlıyoruz.

– Kampanya Adı
– Envanter filtresi
– Yerel envanter reklamları

gibi alanları detaylı olarak inceleme yaparak reklamlarımıza devam etmekteyiz.

Alışveriş Reklamları – Teklif Verme
Diğer reklam çeşitleri ile inceleme yaptığımız teklif strateji türleri de burada karşımıza çıkmaktadır. Tekrardan inceleme yapacak olursak;

– Manuel TBM
– Geliştirilmiş TBM
– Tıklama Sayısını En Üst Düzeye Çıkartma
– Hedef ROAS (Reklam Harcamalarından Elde Edilen Gelir)

konuları ele alınarak ilk olarak hangi reklam türü kullanılması gerektiği konusunda detaylı olarak bilgilerin ve uygulamaların yapılması konular işleme yapılacaktır.

Alışveriş Kampanyası – Bütçe
Alışveriş reklamlarımızın için günlük bütçelerin ne kadar olması gerektiği konusunda bilgilerin verilmesi hedeflenmektedir.

Alışveriş Reklamları – Kampanya Önceliği
Kampanya önceliği konusu birden fazla Alışveriş reklamlarımızın içerisinde bulunan ürünlerimizin hangi kampanya da daha fazla gösterim yapılacağı konusunda bilgilerin verilmesi hedeflenmektedir.

Alışveriş Reklamları – Ağlar
Alışveriş kampanyalarımızın Google arama ortaklarının dahil edilip edilmemesi konusunda bilgilerin verilmesi hedeflenmiştir.

Alışveriş Reklamları – Cihazlar
Reklamlarımızın hangi cihazlarda gösterilmesi konusunda bilgiler verilecektir.

Alışveriş Reklamları – Konumlar
Alışveriş reklamlarımızın hangi konumlarda daha fazla gösterilip hangi konumlarda gösterilmeyeceği konularında detaylara önem verilmesi gibi seçeneklerin detaylı olarak bilgilerin verilmesi.

Alışveriş Reklamları – Başlangıç ve Bitiş Tarihleri
Alışveriş reklamlarımızın hangi tarihlerde başlama ve biteceği konularının detaylı olarak bilgilerin verilmesi hedeflenmektedir.

Alışveriş Reklamları – Reklam Grubu ve Fiyat Verilmesi
Alışveriş reklamları için reklam grubu adı ve reklamlarımız için teklif verme seçeneklerinin ayarlanmasının yapılması.

Alışveriş Reklamları – Reklam Zaman Planlaması
Alışveriş reklamlarımızın hangi saat ve tarihlerde gösterilip gösterilmeyeceği konularda detaylı olarak bilgilerin verilmesi amaçlanmaktadır.

Alışveriş Reklamları – Cihazlara Göre Fiyat Teklifleri Verilmesi
Alışveriş reklamlarımızın hangi cihazlarda daha fazla gösterilmesini istiyorsanız o cihazlar için teklif verme seçeneklerinin nasıl kullanılacağı konusunda bilgilerin verilmesi amaçlanmaktadır.

Alışveriş Reklamları – Ürün Grupları
Alışveriş Reklamları içerisinde yer alan ürünleri gruplandırmak için yapılacak olan işlemler, feed dosyamızdan gelen ürünleri kategorilere ayırma yaparak, istenilen kategorileri sadece reklamlarda oynatma yapabilirsiniz.

Video Reklamlarına Giriş
Bu konumuzda Video reklamları ile ilgili detaylı olarak bilgilere yer vererek birebir uygulama yapacağımız kursumuzda Video reklamları ile reklamlarınızı ve hedeflerinizi büyüteceksiniz.

Video Reklamlarına Başlamadan Önce Bilinmesi Gerekenler
Video reklamlara başlamadan önce ilk olarak bilinmesi gereken aşamalar nelerdir? Nasıl bir video ile reklamlara çıkmak istiyorsunuz. Video kampanyası oluşturma yapılıyor iken kampanya hedefi nelerdir;

– Web sitesi trafiği (Dönüşüm Sağlama)
– Ürün ve Markayı Dikkate Alma (Standart üzerinde düşünme, Alışveriş reklamları)
– Marka Bilinirliği (Standart farkındalık, Yayındışı reklamları)

üç farklı hedeflerde farklılıklar nelerdir konularını detaylı olarak inceleme yapacağız.

Video Reklamları – Video Reklam Çeşitleri
Ads(AdWords) Eğitimi konuları arasında yer alan Video reklam çeşitlerini;

– TruView Video Reklamları
– Bumper Reklamlar
– Yayındışı Reklamları
– Video Discovery Reklamları
– Video Reklamları Alışveriş

oluşturmaktadır. Tabi bu reklamların içerisinde diğer alt tür reklamlar bulunmaktadır bunların hepsini tek tek kullanacağız.

Video Reklamları – Kampanya Hedefleri Alt Türleri
Video reklamlarının belki de en önemli konularından biri olan Kampanya hedefleri hangi hedeflemelerde hangi video reklamlarını kullanabilirsiniz. Detaylı olarak konu anlatımlarına yer verilmiştir ve uygulamalar hedeflenmektedir.

TrueView Video Reklamları
TrueView video reklamları nedir? Hangi durumlarda bu video reklamını kullanmamız gerekiyor. Hedef seçenekleri nelerdir. Tüm özellikleri ile TrueWiew video seçeneklerini bu dersimizde uygulamalı bir şekilde göreceksiniz.

Video Discovery Reklam
Video Discovery Reklam türü nedir? Nerelerde kullanılır? Hangi alt hedefleme seçeneklerinde reklamlarımız oynatılmaya uygundur. Video Discovery reklam seçenekleri ile detaylı olarak incelemeler yaparak bol bol uygulamalara yer verdik.

Bumper Reklam
Bumper Reklamlar marka bilinirliği oluşturmak için harika bir yol, Bumper reklamların nasıl işlediği, özellikleri, nerelerde kullanılır tüm detayları ile ele alacağımız konulardan biridir.

Yayın Dışı Reklam
Yayın dışı reklamın özellikleri hangi durumlarda kullanılır, alt hedefleme özellikleri nelerdir konularını detaylı ve uygulamalı bir şekilde işleme yaparak video çeşitlerini bitirerek artık video kampanyalarını oluşturma aşamalarına geçeceğiz

Video Kampanyası – Tür
Video reklamlarımız için hangi türleri seçtiğimizi ve daha sonrasında hangi türü nasıl değiştireceğimiz konularında detaylı olarak incelemeler yaparak derslerimize devam etmekteyiz.

Video Kampanyası – Bütçe
Video kampanyalarında günlük bütçe, aylık bütçe ne kadar olur tüm detayları ile dersimizde anlatacağız.

Video Kampanyası – Başlangıç Tarihleri
Diğer kampanya türlerinde olduğu gibi bu kampanya türlerinde reklamların bitiş ve başlangıç ayarlarını göreceğiz.

Video Kampanyası – Ağlar
Video kampanyası içerisinde yer alan ağlar, reklamlarımızın hangi alanlarda gösterilmesi ile ilgili detayların anlatılması ile ilgili dersimizde uygulamalı bir şekilde devam etmektedir.

Video Kampanyası – Diller
Video kampanyasınde reklamlarımızı hedefleme yaptığımız dilleri nasıl yöneteceğimiz konusunda detaylı olarak bilgiler vermekteyiz.

Video Kampanyası – Konumlar
Video kampanyalarımızı hedefleme yapacağımız yerler ile ilgili çalışmalarımızı yapacağız. Reklamlarımızın daha fazla gösterilmesi istediğimiz yerlere tekliflerimizin nasıl artırma yapacağımız konularını uygulamaları bir şekilde yapacağız.

Video Kampanyası – Teklif Verme Stratejisi
Video kampanyalarında teklif nasıl yapılıyor. Hangi teklif stratejilerini kullanmamız gerekmektedir. Detaylı olarak incelemeler yapmaktayız.

Video Kampanyası – Maksimum GBM (Görüntüleme Başına Maliyet)
Maksimum Görüntüleme başına maliyet teklifi ile ilgili detaylı olarak anlatımlar ve uygulamalara yer verilmiştir.

Video Kampanyası – Maksimum BGBM (Bin Gösterim Başına Maliyet)
Maksimum BGBM (Bin Gösterim Başına Maliyet) seçeneklerinin nasıl olduğu konusunda sizlere detaylı olarak bilgiler ve hangi alt hedefleme seçeneklerinde gösterimler yapılmaktadır konu hakkında detaylı olarak bilgiler ve uygulamalar yapılmaktadır.

Video Kampanyası – Görüntülenebilir BGBM
Görüntülenebilir BGBM seçeneği hangi durumlarda kullanım yapılması, hangi hedef alt türlerinde kullanılır detaylı olarak incelemelere yer vermekteyiz.

Video Kampanyası – Hedef EBM (Edinme Başına Maliyet)
Hedef edinme başına maliyet seçeneklerinin ne olduğu konusunda sizlere detaylı olarak bilgi vermekteyiz.

Video Kampanyası – Envanter Türü
Reklamlarımızı doğru içerikte gösterilmesi ile ayarlamaları bu bölümden yapacağız. Konunun daha iyi anlaşılması için gerekli uygulamalar yapılacaktır.

Video Kampanyası – Hariç Tutulan İçerik
Bu dersimizde videolarımızın gösterilmesini istemediğimiz yerleri hariç tutma işlemlerinin nasıl yapıldığı konusunda bilgiler vereceğiz.

Video Kampanyası – Hariç Tutulan Türler ve Etiketler
Hariç tutulan türler ve etiketler reklamlarımızın markanıza uymayan içeriklerde gösterimini devre dışı bırakan özellikleri uygulamalı bir şekilde anlatımlara yer verilmektedir.

Video Kampanyası – Cihazlar
Video reklamlarımızın hangi cihazları hedefleme yapmak istiyorsunuz. Mobil cihazlar için spesifik ayarlamalar yapmayı bu dersimizde öğreneceğiz.

Video Kampanyası – Sıklık Sınırı
Reklamlarınızı aynı kullanıcıya kaç defa gösterileceği konusunda sınırlandırmaların nasıl yapılacağı konusunda bilgilerin ve uygulamalar yapılmaktadır.

Video Kampanyası – Reklam Zaman Planlaması
Video reklamlarımızın kullanıcılarımıza hangi saat aralıklarında daha yoğun bir şekilde gösterilip, gösterilmeyeceği konusunda detaylı bir şekilde anlatımlar yapılmaktadır.

Video Kampanyası – Teklif Verme
Video reklamlarımızın için teklif verme işlemlerinin nasıl yapıldığı konusunda detaylı olarak uygulamaların yapıldığı ve konunun açıklamasını yapmaktayız.

Video Kampanyası – Demografi
Reklamlarımızı hangi yaş gruplarına daha çok gösterim yapılacağı ya da hangi yaş gruplarına reklam gösterilmeyeceği için ayarlamaların yapıldığı bölümdür.

Video Kampanyası – Hedef Kitleler
Video reklamlarımızın hedef kitlesi nedir? Hangi hedef kitleyi kullanmamız gerekiyor;

– İlgi alanları ve alışkanlıkları
– Etkin şekilde araştırdıkları veya planladıkları konular
– işletmenizle etkileşimde bulunma biçimleri

konularının tekrardan kontrol edilmesi ve uygulamanın yapılması.

Video Kampanyası – İçerikler
Video reklamlarımızın hangi anahtar kelimeler üzerinden, hangi konular ve hangi yerleşimler üzerinden ayarlamaları yapacağımız çok önemli alanlardan birisidir. Bu alan baştan sona kadar tekrardan nasıl yapılacağı konusunda bilgiler vermekteyiz.

Video Kampanyası – Reklamlar
Bu alanda Youtube reklamların nasıl konulacağı konusunda detaylı olarak bilgilerin verilmesi gibi konuları gösteceğiz

Video Reklamları – Cihaz Teklifleri
Video reklamlarımızda cihaz tekliflerinin azaltılması ve artırılması gibi konuları ele alacağız.

Video Reklamları – Reklam Grupları
Video reklamlarında, reklam grupları nasıl işler konularını detaylı olarak ele alacağız.

Video Reklamları – Reklamlar ve Uzantılar
Yeni bir video reklamı oluşturmak için hangi aşamaları kullanacağız detaylı olarak inceleme yapacağız.

Video Reklamları – Analizler
Video reklamları için analizlerin nasıl yapılacağı konusunda bilgiler vereceğiz

Evrensel Uygulama Reklamları
Bu dersimizin içerisinde ise sizlere uygulama reklamları ile ilgili detaylı olarak bilgiler vererek en iyi şekilde öğrenmenizi sağlamaktır.
Uygulama Reklamlarına Giriş
Bu dersimizde uygulama reklamlarına giriş yapmaktayız. Uygulama reklamlarının işleme mantığı anlatılacaktır.

Uygulama Kampanyası Oluşturma
Bu dersimizin içerisinde ise uygulama reklamları nasıl kurulur detaylı olarak uygulama ve konu anlatımları yapılacaktır.

Uygulama Kampanyası – Geri Dönüşümler
Geri dönüşüm kodlarını uygulamalarımızın içerisine nasıl ekleme yapabiliriz konunun iyi anlaşılması için uygulama ve açıklamalar yapılacaktır.

Uygulama İçi Reklamlar
Uygulama içi reklamlar nedir? Uygulama reklam seçeneklerini nasıl kullanılır. Konuyu açıklayıcı bir şekilde uygulamalar yapılmaktadır.

ios Reklam Vermek
ios reklamlarının nasıl verildiği konusunda detaylı olarak açıklamalar yaparak konu hakkında bilgilendirici açıklamalar yapmaktayız.

Ads Express

– Ads Express
– Express Ayarları

Küçük işletmeler için hızlı reklam vermek için kullanılan Ads Express reklamlarının nasıl yapıldığı konularında bilgiler vermekteyiz.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site! HEMEN ARA
error: İçerik korunuyor !!

Pin It on Pinterest

Share This